Verbetering en klachten
Uw ervaringen bij Evean Recura
Introductie
Bij Evean Recura maken we het u graag naar de zin. We horen graag waar u tevreden of minder tevreden mee bent. Heeft u een idee hoe wij als revalidatiespecialisten iets nog beter kunnen doen? Heeft u een vraag of suggestie voor ons revalidatiecentrum? Of wilt u een klacht indienen? Er zijn verschillende mogelijkheden om uw stem te laten horen.
Heeft u opmerkingen of klachten?
Bent u ontevreden of heeft u een klacht over Evean Recura?
- Praat er altijd eerst over met de betrokken medewerker. Samen kunnen we vaak tot een goede oplossing komen.
- Komt u er niet uit? Bent u het niet eens met de geboden oplossing? Dan kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris van Evean. Deze kan u alles vertellen over hoe alles in zijn werk gaat, wanneer u een officiële klacht wilt indienen.
Enquête bij uw ontslag
Verlaat u ons revalidatiecentrum? Dan vragen we u om, samen met de afdelingssecretaresse, een enquête in te vullen over onder meer de zorg, de accommodatie en de maaltijden. Deelt u ook uw ervaringen met ons bij uw vertrek? Alvast hartelijk dank.