Verbetering en klachten

Uw ervaringen bij Recura Revalidatie

Introductie

Bij Recura Revalidatie maken we het u graag naar de zin. We horen graag waar u tevreden of minder tevreden mee bent. Heeft u een idee hoe wij als revalidatiespecialisten iets nog beter kunnen doen? Heeft u een vraag of suggestie voor ons revalidatiecentrum? Of wilt u een klacht indienen? Er zijn verschillende mogelijkheden om uw stem te laten horen.

Heeft u opmerkingen of klachten? Laat van u horen

Bent u ontevreden of heeft u een klacht over Recura Revalidatie?

  • Praat er altijd eerst over met de betrokken medewerker. Samen kunnen we vaak tot een goede oplossing komen.
  • Komt u er niet uit? Bent u het niet eens met de geboden oplossing? Dan kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris van Evean. Deze kan u alles vertellen over hoe alles in zijn werk gaat, wanneer u een officiële klacht wilt indienen.

Enquête bij uw ontslag

Verlaat u ons revalidatiecentrum, dan vragen we u een enquête in te vullen over onder meer de zorg, de accommodatie en de maaltijden. Deelt u ook uw ervaringen met ons bij uw vertrek? Alvast hartelijk dank.

Reactiekaartjes: tips en tops

Ook tijdens uw verblijf horen we graag wat er goed gaat en wat er beter kan. Daarvoor ontvangt u een aantal tips- en topskaartjes. Waarvan heeft u gesmuld? Wat kan er anders in onze dienstverlening? Vul een kaartje in om ons te inspireren of te complimenteren.